logo
LeShop: Επέκταση μέσω Drive in – σούπερ μάρκετ
SOFT / WEB / WTMNews Guest Contributors / Saturday, 14 July 2012 15:33

Του Ευστάθιου Ιντζεϊδη. Στο παρελθόν είχα παρουσιάσει το κορυφαίο διαδικτυακό σούπερ μάρκετ της γερμανόφωνης αγοράς, το LeShop από την Ελβετία καθώς και τα Drive in – σούπερ μάρκετ ως μια εναλλακτική λύση ανάπτυξης του e-Food. Πρόσφατα η LeShop ανακοίνωσε ότι το ερχόμενο φθινόπωρο θα ανοίξει το πρώτο της Drive in – σούπερ μάρκετ.

LeShop Drive
Πηγή: info.leshop.ch

Έτσι, οι διαδικτυακές παραγγελίες (μέσω PC, Tablet ή κινητών συσκευών) των καταναλωτών μπορούν να είναι ετοιμοπαράδοτες μέσα σε διάστημα δύο ωρών. Στις παραπάνω παραγγελίες δεν υπάρχει κατώτερο όριο αγορών. Τα ψώνια φορτώνονται  από το προσωπικό σε μόλις πέντε λεπτά στο προκαθορισμένο χώρο πάρκινγκ (εφόσον ο πελάτης έρθει με το αυτοκίνητό του). Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι μέχρι πρότινος το  μέσο βάρος μιας παραγγελίας που παραδιδόταν στο σπίτι ήταν 70 κιλά και είχε αξία 240 ελβετικά φράνκα (περίπου 200 ευρώ). Στο Drive in- σούπερ μάρκετ η LeShop θα προσφέρει 8.000 κωδικούς προϊόντων της Migros από φρέσκο ψωμί και ποτά μέχρι και τοπικά προϊόντα και σπεσιαλιτέ της περιοχής. Η εξόφληση θα γίνεται στον χώρο παράδοσης μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.

Η LeShop συγκρίνει τις διάφορες δυνατότητες αγορών ως εξής:

Ενδιαφέρον είναι το στοιχείο ότι στις αρχές του 2012 το 12% των παραγγελιών προέρχονταν από τις κινητές συσκευές. Η LeShop πιστεύει ότι σύντομα κάθε πέμπτη παραγγελία θα γίνεται μέσω του κινητού ιντερνέτ. Επίσης ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία για το ποια είναι τα δέκα πρώτα προϊόντα που παραγγέλνονται μέσω του iPhone. Αυτά είναι κατά σειρά κατάταξης: Μπανάνες βιολογικές, Αγγούρια, Μπανάνες Chiquita, Βούτυρο μαγειρικής, Κολοκυθάκια, Καρότα, Γάλα, Αυγά, Κοτόπουλο φέτες, Αντίδι.

Ο τζίρος της LeShop το 2011 σημείωσε μια κάμψη (-1%) και ανήλθε στα 150 εκατ. ελβετικά φράνκα. Για το 2012 προβλέπεται ο τζίρος να κυμανθεί ανοδικά.

Εδώ να σημειώσουμε ότι ολόκληρο το ελβετικό εμπόριο είχε να αντιμετωπίσει την υποτίμηση του ευρώ η οποία με τη σειρά της οδήγησε στην υπερτίμηση του ελβετικού φράγκου (αυτό με τη σειρά τους αύξησε τις επισκέψεις και τις αγορές των Ελβετών καταναλωτών στη Γερμανία από τα γερμανικά καταστήματα). Μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο επενέβηκε η κεντρική τράπεζα της Ελβετίας με την επιβολή πλαφόν για την ανατίμηση του ελβετικού φράγκου έναντι του ευρωπαϊκού νομίσματος στο επίπεδο του 1,20.

Την αγορά του e-Food ανέπτυξα εκτενέστερα στο πρώτο άρθρο μου, μιας αγοράς που παρουσιάζει έντονο επιχειρηματικό ενδιαφέρον.

Σχετικά με τον Ευστάθιο Ιντζεΐδη

Augmented Reality: Η νέα διάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ο κ. Ευστάθιος Ιντζεΐδης είναι Director Media και Ε-Business στην INTZEIDIS Consulting με ειδικότητα σε θέματα βιομηχανίας των ΜΜΕ και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Έχει συνεργαστεί ως σύμβουλος με πλήθος ελληνικών και γερμανικών εταιρειών ΜΜΕ στην ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών και νέων επιχειρηματικών μοντέλων. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στον κλάδο των μέσων μαζικής επικοινωνίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο ως σύμβουλος όσο και ως ηγετικό στέλεχος. Οι γνώσεις του καλύπτουν τους τομείς: Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Τ-Commerce, Call TV, Mobile, Print, Διαφήμιση και Εμπορική Εκμετάλλευση ΜΜΕ. Ο κ. Ευστάθιος Ιντζεϊδης έχει σπουδάσει οικονομικές επιστήμες με μετεκπαίδευση στο ηλεκτρονικό εμπόριο και είναι κάτοχος MBA στη διοίκηση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Steinbeis-University Berlin, SDA Bocconi University Milan και NYU Stern School of Business in New York.


blog comments powered by Disqus
More from this author:
Banner